google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

Hirtelen milyen népszerű lettem...

szia :D hallom haza erkeztel és mond milyem volt odaat? lattam voltal rioban is és saopauloban *-* na meg volt ott egy csomo nagyon cuki pasi :3 juj azok a nemet ariak anyam de mzlista vagy *-* nincs kedved egyszer ossze futni? csak azért mert mar nagyon regen lattalak es leci hozzal nekem egy barzil zaslot ^^
' beléd is!
Erm... na igen.  És nem ez az egyetlen. Tekintve hogy egy évig kint voltam idegenben, így nem meglepő, hogy mostanában így viszonyulnak hozzám, de sokszor eléggé idegesítő tud lenni... Zászlót?! Visz a halál! Egy van, de az tele van aláírásokkal, azt pedig nem adom semmi pénzért!
A féltékenység egy nagyon érdekes dolog. Sokszor nem úgy mutatják ki, hogy te azt észre vedd, hanem - lásd példám - az egykor még téged bántó, utáló fazonok, hirtelen a barátaidként tüntetik fel magukat. 
Nekem soha a büdös életben nem voltak igazán olyan barátaim, akikre támaszkodhattam volna, kezdetben azért, mert igen látványosan és jól érzékelhetően fejezték ki mély és őszinte utálatukat felém, majd azért, mert már nem nagyon voltam képes megbízni senkiben, pedig azokról már én is tudtam, hogy ők tényleg a barátaim akarnak lenni. Én viszonylag könnyen barátkozom, nincsenek előítéleteim senki felől, de már meg lett alapozva bennem valami és emiatt, szépen-lassan mindet ellöktem magamtól. Vicces, ugye? 
Ami azt illeti, van barátom, nem is egy. Ebből van kettő, - kettő - akiben teljes mértékben megbízom. Mikor elmentem, képesek voltak eljönni hozzám elköszönni és egészen az utolsó pillanatig betegesen szorongatni a kezemet. Viszont mellettük még van vagy tizenöt másik, akik valami eszméletlen arcok és az érkezésem óta legalább száz, akik a legjobb barátaimnak vallják magukat.
Feltettem egy képet, amint épp Siófokon b@szom a rezet az egyik haverommal, erre már aznap este tömegével írnak rám, hogy "mi is megyünk a jövőhéten. Még meddig leszel ott? Talizzunk már!" Megáll az ész és körbenéz!

de neeee maaar :o azt hittem baratok vagyunk :( anyira gonosz vagy

4 megjegyzés:

  1. Ilyen az, amikor az emberek csak a hasznot nezik a masikban.. Egyebkent annyira szerettem volna ott lenni veled, amikor felszallsz a gepre.. de ismered a szuleim.. Es szard le az ilyeneket, mi itt vagyunk neked es rank barmiben szamithatsz ;) ha embert kell olni, tudod a szamom :'D

    VálaszTörlés