google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

Ajándék :3

Egy nap, bementem a suliba. Ma is késtem. Mentségemre szóljon, hogy nem az én hibámból. Az egyik szünetben odaállít hozzám az egyik barátnőm és a kezembe ad egy rajzot. Nézem... nézem............ nézem......... Ez Aron!!!...!



Meghalok... Annyira cukira sikerült :3

Anno, még Brazília előtt vezettem egy blogot. Nem az elsőt, de ez most lényegtelen. Asztori körülbelül annyiból állt, hogy egy folyamatos történet, fantaztikus elemekel, amik a lelkem tükrét képezték. Mivel sehogy sem tudtam magamat rendesen megértetni az átlaggal, így valamit ezt találtam ki, hogy valamelyest a többség is értse a gondolataimat. Persze, ez végül kudarcba fulladt, de meg kellett próbálni
Illusztrálta nekem Aront!!! -- Mondja nekem, hogy olvasta a sztorimat (amit majd egyszer itt is elkezdek) és tetszik neki ez a karakter. A csajsziról csak annyit, hogy nem tud magyarul. Google fordítóval fordította portugálra... (marha értelmes lehetett a szöveg). Természetesen meg lett köszönve. -Obrigada- 
Szóval ez van. OLYAN CUKI, HOGY BELEHALOK!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése